آخرین اخبار
کد مطلب: 80706
کي‌روش صدتا کفاشيان را در جيبش مي‌گذارد!
تاریخ انتشار : 1393/06/26 08:31:58
نمایش : 1604
عمراً با مربي ايراني بدتر از وينگادا به ويتنام مي‌باختيم.
به گزارش سلام لردگان، حسن حبيبي سرمربي اسبق تيم ملي اميد از باخت سنگين اين تيم در بازي مقابل ويتنام به شدت ناراحت است. او مي‌گويد به طور اتفاقي بازي ايران مقابل ويتنام را ديده و از نتيجه حاصله شوکه شده است. حبيبي که به تازگي از ينگه دنيا به ايران بازگشته، با ما هم‌صحبت شد.

‌ بازي ايران مقابل ويتنام را ديديد؟

بله. در منزل يكي از دوستان بودم كه ناگهان متوجه بازي و نتيجه آن شدم. باورم نمي‌شد تيم ملي از يك تيم درجه چندم آسيا ۴ گل خورده باشد. تيم ملي هيچي نداشت و بازيكنان نمي‌دانستند در زمين چه‌كار كنند و گيج بودند.

‌ نقش وينگادا را در اين بازي چطور ارزيابي مي‌كنيد؟

من از اول هم موافق دادن پول‌هاي كلان به اين مربيان نبودم. يعني تيم ملي اميد با مربي ايراني بدتر از وينگادا مقابل ويتنام نتيجه مي‌گرفت؟ به خدا به وينگادا پول مفت داده‌اند در حالي كه هدايت اميدها را مي‌شد دست يك مربي ايراني سپرد.

‌ چرا فدراسيون ما زياد به مربيان ايراني اعتقاد ندارد؟

واقعاً دليلش را نمي‌دانم. چرا ۳۵ سال است كه هيچ تلاشي براي ارتقاي سطح فني مربيان ايراني انجام نمي‌دهيم؟ چرا در پرورش مربيان ايراني جديت نداريم و كلاس‌هاي مربيگري درجه يك براي آنها تدارك نمي‌بينيم؟ ما سال‌ها قبل با مربيان ايراني قهرمان جام ملت‌ها شديم و به جام‌ جهاني رفتيم. شما فرض كنيد كه ما قهرمان آسيا هم شديم و دوباره به جام جهاني رفتيم ولي وقتي خودكفا نيستيم و محتاج مربيان خارجي شده‌ايم، چه فايده‌اي دارد؟ من مي‌گويم بايد به مربيان ايراني بها و آنها را به خوبي پرورش داد.

‌گويا شما مخالف حضور كروش در تيم ملي هم هستيد؟

اتفاقاً كروش مربي خوبي است و حرفه‌اي كار مي‌كند. من مخالف كروش نيستم ولي استفاده از مربيان خارجي هم راه و رسم خودش را دارد. ما بايد كساني را در كنار اين مربيان قرار دهيم كه آنقدر بزرگ باشند تا بتوانند به خوبي اين مربيان را مديريت كنند. باور كنيد در حال حاضر برخي خارجي‌ها ما را مسخره مي‌كنند و ما را كوچك مي‌شمارند.

‌ولي كفاشيان گفته از بستن اين قرارداد جديد با كروش خيلي راضي است.

كروش صد تا مثل كفاشيان را در جيب كوچكش مي‌گذارد. كفاشيان خيال مي‌كند قرارداد خوبي بسته است و قطعاً كروش هم جايي نمي‌خوابد كه آب از زيرش رد شود.
مرجع : خبر ورزشي
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس